Century - Fellow Pack
Fellow Pack ile kalabalığın arasından sıyrıl - Century: Age of Ashes tarihinde iz bırakmak isteyen her gerçek ejderha ustasına uygun ejderhalar, özelleştirmeler ve kullanılabilir malzemelerden oluşan destansı bir yığın.