Century - Mighty Beast Pack
Mükemmel bir ödül seti ile gök yüzünü keşfedeceğin bir maceraya çık. Ortalama bir paketten daha sevimli olan bu paket kasabadaki her yeni ejderha ustası için kesinlikle en iyi paket!