Thornweaver Premium Pack
Unlock the “Thornweaver” rider class with its new dragon and summon the elder forces of nature! The pack also includes two extra dragons, legendary gear, themed customisations, a hefty XP bonus and gems.
Unlock the “Thornweaver” rider class with its new dragon species and extra rewards to master the skies in no time!