Thornweaver Premium Pack
Odblokuj klasę jeźdźca „Thornweaver” z nowym smokiem i przywołaj pradawne siły natury! Pakiet zawiera również dwa dodatkowe smoki, legendarne wyposażenie, tematyczne personalizacje, dużą premie do PD i klejnoty.
Odblokuj klasę jeźdźca „Thornweaver” z nowym smokiem i dodatkowymi nagrodami, dzięki którym szybko podbijesz przestworza!