Chains of Freedom
Step into a thrilling turn-based tactics game set in a fictional, dystopian Eastern European state. Lead an elite military squad as you navigate perilous missions filled with danger, deceit, and moral dilemmas.
As you delve deeper into a conspiracy threatening your nation, engage in high-stakes tactical combat that demands precision with every move. Arm your team with a variety of weapons and gear, adapt their skills to meet ever-changing challenges, and confront intense missions that push your resolve to its limits. Uncover the truth in a world where the nation’s fate lies in your hands.
Meticulously plan each move in high-stakes tactical battles, where every decision shapes the outcome. Leverage your squad’s unique abilities to outmaneuver and outgun your enemies.
Unravel a complex plot involving a rogue scientist, mind control serums, and a government teetering on the edge of collapse. Navigate through layers of conspiracy and betrayal to protect your nation.
Outfit your squad with an array of weapons, ranging from meat hooks and axes to flamethrowers and mortars, and enhance your characters with unique abilities by mixing and matching biocrystals found in the world. Scavenge for ammo and make use of diverse consumables, such as healing kits and Molotov cocktails, to adapt and thrive in a world under constant threat.
Explore the mysterious and atmospheric regions of a fictional post-apocalyptic Eastern Europe, from grimy, abandoned urban landscapes to hidden forest laboratories and fortified military bases.