Chants of Sennaar - Game + OST
Chants of Sennaar + OST Bundle includes the base game and the Original Soundtrack.
Tumble headlong into a beautiful world driven by a soul-stirring soundtrack blending a harmonious mix of diverse instruments and rich sonorities with the Chants of Sennaar soundtrack.