Chants of Sennaar – Game + OST
Pakiet Chants of Sennaar + OST zawiera podstawową wersję gry i oryginalną ścieżkę dźwiękową.
Odkryj ścieżkę dźwiękową z Chants of Sennaar i zanurz się w pięknym świecie z poruszającą muzyką łączącą różnorodne instrumenty i bogactwo brzmień.