Chess Club Valley
Chess Club Valley is a 2D open-world Chess RPG—an epic adventure where every showdown is settled in chess. Roam an action-packed overworld packed with characters, monsters, and hidden secrets waiting off the beaten path.
Dive into dangerous underworld dungeons and face Super Bosses in high-stakes chess battles. Along the way, meet engaging characters with distinct personalities, challenge them to matches, and level up your XP as you grow stronger for what’s ahead.