Chicken Run: Eggstraction
After surviving the daring events of Chicken Run: Dawn of the Nugget, the gang is back in a brand-new adventure, and it turns out nuggets weren't the only thing on the menu - chickenkind is still in danger!
Take control of Molly, Rocky, Frizzle and the gang as they sneak, scurry & scramble through five tantalizingly treacherous fortified farms to liberate captured chickens.
But don’t count your chicks until they’re hatched – you’ll need to outwit bumbling security, dodge watchful CCTV, and topple an army of loopy poultry villains.