Flugten fra hønsegården: Ægstraktion
Efter at have klaret sig uskadt igennem begivenhederne i Flugten fra hønsegården: Operation Nugget, er slænget nu tilbage i et helt nyt eventyr. Det viser sig, at der ikke kun var nuggets på menuen – hele fjerkræsfællesskabet er fortsat i fare!
Spil som Molly, Rocky, Frizzle og resten af slænget, mens de løber og sniger sig gennem fem farligt befæstede gårde for at befri tilfangetagne kyllinger.
Sprængfarlige flugtplaner – Befri kyllingerne, og lad kaosset bryde ud. Det kan godt være, høns ikke kan flyve, men når alternativet er at blive fanget ... så skal vi prøve vingerne.