Chicken Run: Eggstraction
Selepas terselamat dari peristiwa mencabar Chicken Run: Dawn of the Nugget, geng itu kembali dalam pengembaraan terbaharu, dan nuget bukanlah satu-satunya menu yang ada - kaum ayam masih dalam bahaya!
Kawal Molly, Rocky, Frizzle dan geng ketika mereka menyelinap, bergegas & bergelut mengharungi lima ladang berkubu yang begitu berbahaya untuk membebaskan ayam yang ditawan.
Tetapi jangan kira anak ayam anda selagi belum menetas – anda perlu memperdaya pengawal yang keliru, mengelak CCTV pemantau dan menumbangkan sekumpulan penjahat unggas dungu.