Uciekające kurczaki: Wygdakani
Po przetrwaniu nadzwyczajnych przygód w „Uciekających kurczakach: erze nuggetsów”, ekipa powraca w zupełnie nowej przygodzie i okazuje się, że nuggetsy nie były jedyną pozycją w menu – kurczaki wciąż są w niebezpieczeństwie!
Przejmij kontrolę nad Molly, Rockym, Frizzle i resztą, gdy się czają, skradają i wspinają przez pięć niezwykle zdradliwych ufortyfikowanych farm, aby uwolnić schwytane kurczaki.
Emocjonujące ucieczki – uwolnij kurczaki i pozwól, by zapanował chaos. Jasne, kurczaki nie są stworzone do latania, ale kiedy alternatywą jest niewola… dostajemy skrzydeł.