Tavuklar Firarda: Gıdak Kaçışı
Molly'yi, Rocky'yi, Frizzle'ı ve ekibin diğer üyelerini kontrol ederek yakalanan tavukları serbest bırakmak için çok korkutucu ve güvenlikli çiftliklerde sessizce ilerle, hızla kaç ve mücadele et.
Kargaşalı Eşli Mod – İki oyunculu eşli modda arkadaşınla birlikte oynayarak bulmacaları çöz, ortalığı karıştır ve yanlışlıkla (veya bilerek) arkadaşının kaçış planını boz.