Chiral
In Chiral, a sci-fi psychological horror/comedy first person puzzle game, where you'll assume the role of a disembodied brain in a jar, paired with a digital AI companion. Together, you'll navigate a labyrinth of mirror, laser, and gravity puzzles that will challenge your spatial reasoning.
This game was built by TheLonelyGameDev in The United States, and is made and owned by TheLonelyGameDev.