Chorus
She was once the Circle’s deadliest warrior – now she’s their most wanted fugitive. As Nara and her starfighter, Forsaken, journey across the galaxy to unite resistance forces against the Circle and free the universe from oppression.
Take control of Nara, once the Circle’s deadliest warrior, now their most wanted fugitive, on a quest to destroy the dark cult that created her. Unlock devastating weapons and mind-bending abilities in a true evolution of the space-combat shooter. Along with Forsaken, her sentient starfighter, explore ancient temples, engage in exhilarating zero-g combat, and venture beyond our waking reality.
Lead Nara, an ace pilot facing her haunted past, and Forsaken, her sentient ship. Their quest for redemption will take them across the galaxy and beyond the boundaries of reality, as they fight to unite resistance forces against the Circle and their leader, the Great Prophet, at all costs.
Enter a dark new universe, teeming with mystery and rife with conflict. Explore epic locations such as sprawling space stations and strange planes of existence beyond our own. Engage in exhilarating zero-g dogfights from epic cosmic vistas to tight crystalline corridors. Chorus balances the scale and spectacle of space exploration with frenetic, fast-paced action.
Attain powerful and distinct weapons and combat upgrades. Master your ship’s unique drift mechanic and deadly mind-bending abilities, including extra-sensory perception, teleportation and telekinesis, to overcome massive hordes of enemies and take down titanic battleships. Chain your powers together to become the ultimate living weapon.