Chorus
Bir zamanlar Circle'ın en ölümcül savaşçısı, şimdi ise en çok aranan kaçağı olan Nara'yı kontrol ederek onu yaratan karanlık tarikatı yıkma serüvenine çık. Uzay savaşı nişancı oyunlarının gerçek evrimi olan bu oyunda, yok edici silahları ve zihin bükme becerilerini aç. Önsezilere sahip yıldız gemisi Forsaken ile kadim tapınakları keşfet, heyecan verici yer çekimsiz ortam savaşlarına katıl ve gerçekliğimizin ötesine yolculuğa çık.
Lanetli geçmişiyle yüzleşen as pilot Nara'yı ve önsezili gemisi Forsaken'ı yönet. Birlikte galakside gerçekliğin sınırlarını zorlayan bir kefaret serüvenine çıkarak direniş kuvvetlerini Circle'a ve onların lideri olan Great Prophet'a karşı ne pahasına olursa olsun birleştirmek için savaşacaklar.
Gizem ve çatışmayla dolu karanlık ve yeni bir evrene gir. Devasa uzay istasyonları ve evrenin bilinenin dışındaki tuhaf bölgeleri gibi destansı mekânları keşfet. Destansı kozmik ortamlardan dar parlak koridorlara kadar heyecan verici yerçekimsiz ortamlardaki hava muharebelerine katıl. Chorus uzay keşfinin gösterişini ve boyutunu, coşkulu ve hızlı tempolu bir aksiyonla dengeliyor.