CHUCHEL
Machinarium, Botanicula ve Samorost oyunlarının yaratıcılarının elinden çıkma bir komedi macera oyunu olan CHUCHEL'de, kıymetli kirazı geri almak için atıldıkları macerada tüylü kahraman Chuchel ve rakibi Kekel'e katıl, sayısız bulmacayı çöz, zorluklarla cebelleş!