CHUCHEL Cherry Edition
Cherry Edition contains the full game, 44-minute original soundtrack from the acclaimed band DVA and a 89-page digital art book with concepts and sketches by the creator Jaromir Plachy. Exclusive CHUCHEL Sans font included.
CHUCHEL is a comedy adventure game from the creators of Machinarium, Botanicula and Samorost.