CHUCHEL Cherry Edition
Kiraz Sürümü (Cherry Edition); tam oyunu, sevilen besteci DVA'in yaptığı 44 dakikalık orijinal oyun müzikleri albümünü ve Jaromir Plachy'nin tasarımlarını içeren 89 sayfalık dijital bir resim kitabını içermektedir. Özel "CHUCHEL Sans" fontu da dahil.