Cleaner Company
Embark upon a galactic adventure in the most demanding sector of the space industry: janitorial grunt work.
Clean up the galaxy's worst disaster sites using cosmic vacuums, trash grinders, powerwashers and other retrotech. Complete contracts on spacecrafts, moon bases, orbital restaurants, alien research facilities and beyond. Your company-mandated hazmat suit is not enough to protect you from environmental hazards (and slapstick comedy) as you splash through blood, navigate gravity shifts, and get eviscerated by the occasional meteor.
Every scene is awash with grime and punishment as you remove gore, stains, spores, appendages, and chunks of co-worker. Parasites, Slimes, Screamers and other cuties might come sniffing. Get them before they get you. The mop is mightier than the flamethrower, but it's better to take both. Or use difficulty settings to untoggle monsters and enjoy a calmer day at work.
Climb the ranks of the galaxy’s first orbital infrastructure maintenance company by completing challenges that unlock new gear and levels. Use your earnings to upgrade equipment, health, damage and speed. And while you risk your life for your employer, collect knowledge to uncover their darkest secret.