Cleaning Queens: Crystal Clean Home
When life starts being chaotic, it’s CLEANING time. Ana did exactly that! She was in an endless loop of misfortune. First, she lost her job and couldn’t find a new one, and then her boyfriend left her. Everything seemed without hope for Ana, nothing was clear to her, but the secret of happiness is low expectations. Fate brought a cleaning service advertisement right in front of her, and she decided to go for it. Beth, an owner of the cleaning service, is in desperate need of help just like Ana.
The cleaning service led by Beth has a lot of satisfied customers, so you should find a way to keep it like that! All you need is to make people happy with the service and clean up their mess.Have fun while cleaning houses but yet use only a finger.
Help Mrs. Beth RENOVATE her home and bring it to perfection. After all, her house needs to represent her service. Run a FULL HOME MAKEOVER and make her house and service crystal again.
In this home cleaning game, you won't decorate and clean only inside but outside the house too! DOUBLE YOUR CLEANING ability and creativity!