Clicker Guardians
Join the ranks of the Clicker Guardians in this thrilling idle clicker. Together with warriors, mages and rogues, you’ll embark on an epic journey to save the realm from an ancient evil. You’ll battle hordes of monsters and powerful bosses using a variety of weapons and abilities. It all starts with a single click!
Amass mountains of gold, resources and experience which can be reinvested in your character and companions. Make use of the free crafting system to get your hands on the rarest of items.
Encounter lots of interesting fantasy monsters, all reimagined in a unique voxel look. Turn them to dust by fighting them yourself or lean back and let your fellow Guardians do the job.
Progress through a plethora of stages and ascend the ranks of your guild to fight increasingly powerful bosses.