Clown Eyes: Dead Park
You fall out of reality and wake up in a strange, distorted world. It seems that this place looks like some kind of amusement park, but if the park had fallen into hell! This is a dead park. It is dark and scary, and the worst thing is that you seem to be not alone here...
We are used to the fact that clowns should be kind, they should cause laughter and joy, but in this upside down world everything is the opposite. The entity that lives in these damned lands will definitely try to catch you. Explore this mysterious and creepy world, find all the drawings, only after that the dead park will let you go.