CODE EXIT Demo
CODE EXIT is a co-op sci-fi survival horror game where up to 4 players descend into the AI-controlled city of Pantheon after the rogue awakening of AI Minerva, an integrated artificial intelligence that has turned the city into a locked-down machine nightmare. Explore isolated facilities, restore critical systems, uncover hidden secrets, and find a way out before Minerva closes in.