CODE EXIT
CODE EXIT is a co-op sci-fi survival horror game where up to 4 players descend into the AI-controlled city of Pantheon after the rogue awakening of AI Minerva, an integrated artificial intelligence that has turned the city into a locked-down machine nightmare. Explore isolated facilities, restore critical systems, uncover hidden secrets, and find a way out before Minerva closes in.
The advanced city of Pantheon has fallen under AI Minerva’s absolute control. Once built as a marvel of integrated systems and automation, it is now a maze of sealed corridors, corrupted terminals, and machine-infested facilities. Your team’s mission is simple: restore control, retrieve the data, and get out alive.
Every sector is a tactical puzzle under pressure. Search the environment, activate terminals, bypass sealed doors, and use scavenged tools to carve a path through AI Minerva’s security network. Progress requires more than running and shooting. Your team will need coordination, communication, and a plan when the facility begins to turn against you.
Pantheon is shrouded in darkness, filled with mechanical screeches, distant movement, and the constant feeling that something is watching. Limited visibility turns every hallway into a threat and every sound into a warning. The deeper you go, the harder it becomes to know what is real, what is AI Minerva, and what is waiting just beyond the light.