Lucky Lord: The Coin Pusher of Fate
This is a medieval fantasy game with coin pusher as its core gameplay, blending slot machine-like randomness with rogue-like card mechanics.
In a medieval age shrouded in darkness, you are the last hope of the territory: a lord bearing heavy responsibilities.
As night falls, deadly monsters emerge from the shadows, threatening the lives of the villagers.
To lead everyone to survival, you decide... to take your talents... to the coin pusher!
That's right, a Coin Pusher imbued with magical powers and featuring exciting, varied gameplay.
Adventurers, magic, war beasts, and wondrous buildings are randomly drawn onto the board. Different cards trigger varied chain reactions.
From novice swordsmen to dragon-slaying heroes, from humble villages to wonderous constructions, from a lone man and his dog to a united force.
Use the coin pusher to summon heroes, forge weapons, build your home, unleash devastating chain damage, and overcome formidable foes.
For a card game with randomness, the playability and strategic depth of deck-building are paramount.
We provide 6 different lords with unique starting traits, over 150 cards, and more than 60 hero cards with diverse effects.
You can form adventurer squads, let Hunters lead beast packs, have Mages unleash chain spells, let Thieves pilfer enemy treasures, or have Priests baptize children to expand the village.
Alternatively, go crazy raising chickens on the farm, plant infinite trees to become the Forest Guardian, become an Alchemist to boost farm yields, or mine resources to become a Mining Tycoon.