Lucky Lord: The Coin Pusher of Fate
W mrocznym średniowieczu jesteś ostatnią nadzieją terytorium: lordem dźwigającym ciężkie brzemię odpowiedzialności.
Aby poprowadzić wszystkich ku przetrwaniu, decydujesz... wykorzystać swoje talenty... przy spychaczu monet!
Zgadza się, spychacz monet nasycony magicznymi mocami i oferujący ekscytującą, zróżnicowaną rozgrywkę.
Od początkujących szermierzy po bohaterów zabijających smoki, od skromnych wiosek po cudowne konstrukcje, od samotnego człowieka z psem po zjednoczoną siłę.
W przypadku gry karcianej z losowością, grywalność i strategiczna głębia budowania talii są najważniejsze.
Zapewniamy 6 różnych lordów z unikalnymi cechami początkowymi, ponad 150 kart i ponad 60 kart bohaterów o zróżnicowanych efektach.
Alternatywnie, szalej hodując kurczaki na farmie, sadź nieskończoną liczbę drzew, aby zostać Strażnikiem Lasu, zostań Alchemikiem, aby zwiększyć plony, lub wydobywaj zasoby, aby zostać potentatem górniczym.