Our goal is to leave Early Access once the game reaches a level of completeness and polish we’re proud of. That could take several months or longer—it depends on how feedback evolves and what players value most. We’ll stay in Early Access as long as it takes to reach that threshold, but not forever.
We plan to expand the game with additional playable ships, more enemy and boss encounters, new star systems, deeper faction variety, and a broader set of progression upgrades and challenge modes. We also intend to refine visuals, audio, and narrative elements based on community input. The final scope will evolve with player feedback—but please buy the game for what it is today, not what it might become later.
We expect the price to increase once the game is fully released, as more content and features are added. Early supporters get access at a lower price as thanks for helping shape the game.
Community feedback is core to our development. We’ll actively monitor Discord, forums and feedback forms to understand what’s working, what’s not, and where players want the game to go. Balancing, pacing, build variety, and difficulty tuning will all be heavily shaped by the community. We also plan to run occasional test builds and polls as we add new content.
You can contact us through any of the social channels we have linked, Discord is the preferred option for immediate feedback or support requests but we also accept tweets (X or Bluesky), or even emails if you are into that.