Jak d?ugo mniej wi?cej ta gra b?dzie we Wczesnym Dost?pie?
Planujemy rozszerzy? gr? o dodatkowe grywalne statki, wi?cej star? z wrogami i bossami, nowe systemy gwiezdne, wi?ksz? ró?norodno?? frakcji oraz szerszy zestaw ulepsze? progresji i trybów wyzwa?. Zamierzamy tak?e udoskonali? opraw? wizualn?, d?wi?kow? i elementy fabularne na podstawie opinii spo?eczno?ci. Ostateczny zakres b?dzie ewoluowa? wraz z opiniami graczy — ale prosimy, kup gr? za to, czym jest dzisiaj, a nie za to, czym mo?e si? sta? pó?niej.
Opinie spo?eczno?ci s? kluczowe dla naszego rozwoju. B?dziemy aktywnie monitorowa? Discord, fora i formularze opinii, aby zrozumie?, co dzia?a, co nie dzia?a i w jakim kierunku gracze chc?, aby gra zmierza?a. Balans, tempo, ró?norodno?? buildów i dostosowanie trudno?ci b?d? w du?ym stopniu kszta?towane przez spo?eczno??. Planujemy równie? okazjonalnie wypuszcza? testowe wersje gry i ankiety podczas dodawania nowej zawarto?ci.
Mo?esz si? z nami skontaktowa? przez dowolny z naszych podlinkowanych kana?ów spo?eczno?ciowych. Discord jest preferowan? opcj? do natychmiastowego feedbacku lub zg?osze? wsparcia, ale akceptujemy te? tweety (X lub Bluesky), a nawet e-maile, je?li to twoja preferencja.