Collector's Cove
Set sail on a cozy farming adventure aboard your boat in Collector's Cove. Explore diverse climate zones with your animal companion and discover rare crops and fish. Enjoy cozy solitude while completing your Collector's compendium and rise to the rank of a Named-Collector.
Embark on a tranquil journey to uncharted waters in Collector’s Cove, a farming adventure set on the high seas! There are no enemies in this world: it’s just you, your animal friend, and an ocean full of secrets and surprises.
Grow a flourishing floating farm. Cultivate rare crops and reel in elusive fish. Discover new islands and climate zones, each with its own collection of unique local flora. Fill in your Collector’s Compendium. Craft items and personalize your ship, transforming it into your own home. Learn how to gather enough rare crops and fish; you might even rise to the ultimate rank: Named-Collector!
🌽Farm: Cultivate your own farm on the deck of a ship, surrounded by the open sea!
📔Collect: Find rare crops and fish on your quest to fill in every page of the Collector’s Compendium!
🦕 Befriend: Forge a bond and customize your trusty animal friend who can lend a fin whenever needed!
🎍Personalize: Craft useful items from foraged materials and transform your boat into your own home!