Colt Canyon
Colt Canyon is a 2D pixel art shooter where you control a cowboy, or one of the many other unlockable characters, whose mission is to save his kidnapped partner from the ruthless bandits. Take your gun and TNT and shoot your way through a hostile canyon full of hidden treasures, weapons, obstacles and all kinds of bloodthirsty scum.