Come on,Fantasy baby!
Once a failure, fired and in debt, you ordered girls from another world through a vending machine. They bring joy and challenges as you confront your past and thwart villains, but is it all as it seems?
You ordered girls from another world through a vending machine. They help you turn your life around— but is it all as it seems?
You were once a complete failure in life, fired from your job and buried under a mountain of debt, relentlessly pursued by creditors, and plunged into despair. However, by a stroke of luck, you accidentally ordered girls from another world through a vending machine. They are not just your servants; they are the key to restarting your life.
Since their appearance, your days have been filled with irresistible and exhilarating experiences. From warm morning wake-up calls to sweet companionship at night, every moment is packed with fun and surprises. However, happiness always comes hand-in-hand with challenges. Together, you face numerous difficulties, such as scheming from your former boss, threats from creditors, and occasional emotional conflicts among the group. Each girl has her own backstory and growth trajectory. With your help and choices, they gradually find their place and value in the world of live streaming.
Ultimately, with intelligence and courage, you and the girls successfully thwart the villains’ plots and achieve an incredible turnaround in your lives. But, is the story really as it seems?