Commandos: Origins
ALARM! Wybrano cię do misji, która ukształtuje losy całego świata. Zobacz początki legendarnej jednostki z czasów II wojny światowej w grze Commandos: Origins. Długo wyczekiwana kontynuacja serii Commandos przenosi cię z powrotem do podstaw gatunku taktyki czasu rzeczywistego. A także do czasów, w których Jack O’Hara – Zielony Beret – i jego pięciu towarzyszy spotkali się, aby stworzyć niesławną jednostkę przydzielaną do misji, których nikt inny nie ważył się podjąć.
W cieniu najbardziej kluczowych momentów historii, gdzie rodzą się bohaterowie i powstają legendy, czeka na ciebie nowy rozdział. Niezależnie od tego, czy chodzi o śmiały najazd, potajemny sabotaż czy odważną misję ratunkową – Zielony Beret, Saper, Snajper, Kierowca, Płetwonurek i Szpieg będą musieli współpracować, aby sprostać najtrudniejszym zadaniom. Zdołasz wykonać misję tylko dzięki przemyślanemu planowaniu i bystremu połączeniu maskowania się oraz destrukcji, które wynikają z unikatowego zestawu umiejętności tego elitarnego oddziału.
Od lodowych równin Arktyki po rozległe pustynie Afryki; od zachodnich skajów Europy po Front Wschodni. To od ciebie zależy, czy poprowadzisz swoich komandosów do sukcesu w niezwykle ryzykownych zadaniach. Dowódź nimi w walce z rozwijającą się nazistowską okupacją, która zaczęła zagrażać całemu światu.
Przedstawiamy 6 niesławnych postaci, z których każda ma własną historię i łączy siły z innymi, aby stworzyć niezwykłą jednostkę bojową – komandosów. Przejmij kontrolę nad Jackiem „Zielonym Beretem” O’Harą, Thomasem „Saperem” Hancockiem, Francisem T. „Snajperem” Woolridge’em, Samuelem „Kierowcą” Brooklynem, Jamesem „Płetwonurkiem” Blackwoodem i Rene „Szpiegiem” Duchampem, a następnie poprowadź ten zespół do sukcesu.
Rozegraj ponad 10 misji w historycznie autentycznych środowiskach II wojny światowej – od surowej Arktyki po afrykańską pustynię. Otrzymasz szereg celów podstawowych i dobrowolnych, które będą wymagały twojej ekspertyzy taktycznej.
Wykonuj misje ze znajomym w trybie kooperacji dla 2 graczy – zarówno online, jak i lokalnie na podzielonym ekranie.