ComputerKeyboardDemo
ComputerKeyboard is a lightweight and intuitive program designed to teach touch typing — typing without looking at the keyboard. Instead of typing words or sentences, users focus on the layout of keys displayed on the screen, and their fingers instinctively respond to randomly selected characters. This approach encourages natural hand positioning and builds muscle memory for fast and accurate typing.
You begin with just four basic keys. As you progress, the number of keys increases while the time to respond gets shorter. Incorrect answers reduce the available key range, but you can expand it at any time. The program doesn’t require typing actual text — it’s all about training your fingers to react automatically.