ComputerKeyboard
Master touch typing with ComputerKeyboard — a fast, intuitive way to train all ten fingers. Practice on global keyboard layouts, improve speed and accuracy, and build muscle memory without typing a single word. Just keys, reflexes, and results.
ComputerKeyboard is a lightweight and intuitive program designed to teach touch typing — typing without looking at the keyboard. Instead of typing words or sentences, users focus on the layout of keys displayed on the screen, and their fingers instinctively respond to randomly selected characters. This approach encourages natural hand positioning and builds muscle memory for fast and accurate typing.
You begin with just four basic keys. As you progress, the number of keys increases while the time to respond gets shorter. Incorrect answers reduce the available key range, but you can expand it at any time. The program doesn’t require typing actual text — it’s all about training your fingers to react automatically.
ComputerKeyboard keeps things simple — no typing sentences, no unnecessary distractions. It trains your fingers to respond automatically and efficiently. Lightweight, fast, and available in multiple languages, it’s a focused tool for mastering touch typing.