Conan Exiles — Complete Edition
Zaopatrz się w kompletny zestaw Conan Exiles zawierający grę podstawową — wzbogaconą o czarną magię — dodatek Isle of Siptah i wszystkie pakiety DLC!
Conan Exiles to wieloosobowa gra survivalowa online, osadzona w świecie Conana Barbarzyńcy — obecnie wzbogacona o czarną magię. Wejdź do rozległego otwartego świata i przemierzaj go z przyjaciółmi lub nieznajomymi. Zbuduj własny dom, a nawet całe miasto. Przetrwaj siarczyste mrozy, odkryj pełne łupów podziemia, rozwijaj swoją postać, aby z ocaleńca-zbieracza zmienić się w silnego barbarzyńcę czy potężnego czarownika i walcz, aby zdominować wrogów podczas wojen oblężniczych, o których będą krążyć legendy.
Conan Exiles pozwala na zabawę zarówno w pojedynkę, we współpracy, jak i w wieloosobowym trybie sieciowym, w stale istniejącym świecie gry.
Isle of Siptah to ogromny dodatek do survivalowej gry Conan Exiles, zawierający nową rozległą wyspę do eksploracji, potworne stworzenia do zabicia, nowe elementy budynków do wykorzystania i zupełnie nowe funkcje rozgrywki.
Pakiety DLC wprowadzają mnóstwo nowej zawartości, m.in. fragmenty budynków, emotki, skórki dla wierzchowców, skórki dla zwierzaków, bronie i zbroje. Umożliwiają wznoszenie wielkich twierdz dzięki szerokiemu wachlarzowi elementów architektonicznych na motywach różnych kultur świata Conana Barbarzyńcy.
Buduj potężne nemedyjskie fortece, stylowe argosańskie świątynie, ociekające przepychem turańskie pałace, khitajskie fortece, przytulne karczmy, wygodne stajnie lub areny gladiatorów.