Isle of Siptah Edition
Isle of Siptah is a huge expansion to the open world survival game Conan Exiles, featuring a vast new island to explore, huge and vile new creatures to slay, new building sets and a whole new gameplay cycle.
In Conan Exiles you fight to survive in a vast open world sandbox, build a home and kingdom and dominate your enemies. Conan Exiles can be experienced in both local single-player and in persistent online multiplayer.
Explore the massive Isle of Siptah, brimming with ancient ruins, new creatures, sun-drenched beaches, and massive forests.
Vaults were created by the elder races in a distant past. Explore them to discover horrific creatures, ancient puzzles, and valuable loot.
The Maelstrom is a massive storm swirling around the island center and spawning monsters from the outer void. Brave it to get your hands on a new and valuable resource.
Forbidden magic shoots forth from the Tower of Siptah, with humans and other creatures appearing in their wake. The Surges are coveted as the island’s only supply of thralls.
Charge into battle atop a ferocious rhino, construct pirate towns from the remains of shipwrecks or castles from stormglass. Find and equip powerful new weapons and armor.