Conan Exiles - Complete Edition
Artık büyü de barındıran tam sürüm oyun, Isle of Siptah Genişleme Paketi ve tüm DLC'ler ile eksiksiz bir Conan Exiles tecrübesi yaşa!
Conan Exiles, Barbar Conan'ın diyarlarında geçen çevrim içi çok oyunculu bir hayatta kalma oyunudur, üstelik oyunda artık büyü de var. Engin, açık bir sandbox dünyaya gir ve kendi evini, hatta belki de paylaşılan bir şehri inşa ederken arkadaşlarınla ve yabancılarla beraber oyna. Dondurucu soğuk havalarda hayatta kal, ganimet dolu zindanları keşfet, karakterini sefil bir yağmacıdan kudretli bir barbar ve güçlü bir büyücü olana kadar geliştir ve destansı kuşatma savaşlarında düşmanlarına hükmetmek için savaş.
Conan Exiles tek oyunculu, eşli veya çevrimiçi çok oyuncuyu olarak deneyimlenebilir.
Isle of Siptah, bir açık dünya hayatta kalma oyunu olan Conan Exiles için keşfedilecek uçsuz bucaksız yeni bir ada, katledilecek yeni korkunç yaratıklar, keşfedilecek yeni inşa setleri ve daha bir sürü yeni özellik barındıran devasa bir genişleme paketidir.
DLC paketleri; yapı parçaları, emotelar, binek kaplamaları, silahlar, zırhlar gibi birçok yeni içerik getiriyor. Paketlerle, Barbar Conan dünyasından farklı kültürlere ait bir sürü yeni görünüm eşliğinde devasa ve özel kaleler inşa edebilirsin.
Kudretli Nemedia kaleleri, zarif Argos tapınakları, görkemli Turan sarayları, Khitai hisarları, sımsıcak tavernalar, kullanışlı ahırlar ve gladyatör arenaları inşa et.