Isle of Siptah Edition
Isle of Siptah to ogromny dodatek do survivalowej gry Conan Exiles z otwartym światem, który zawiera nową rozległą wyspę do eksploracji, nowych groźnych przeciwników do zabicia, nowe elementy budynków i zupełnie nowe funkcje rozgrywki.
W Conan Exiles walczysz o przetrwanie w wielkim, otwartym świecie, budujesz swój dom i królestwo oraz walczysz z wrogami. Conan Exiles pozwala na zabawę zarówno lokalnie, w pojedynkę, jak i w wieloosobowym trybie sieciowym, w stale istniejącym świecie gry.
Eksploruj ogromną Wyspę Siptaha, na której roi się od starożytnych ruin, nieznanych stworzeń, skąpanych w słońcu plaż i rozległych lasów.
Z Wieży Siptaha rozlewają się po wyspie potężne fale zakazanej magii, po których przejściu pojawiają się ludzie i inne istoty. Te fale to jedyne źródło niewolników na wyspie.