Isle of Siptah Edition
Isle of Siptah, açık dünya hayatta kalma oyunu Conan Exiles'a gelen ve keşfedilecek yeni ve geniş bir ada, katledilecek büyük ve korkunç yeni yaratıklar, yeni inşa setleri ve yepyeni bir oynanış döngüsü içeren dev bir genişletmedir.
Conan Exiles'ta devasa açık dünya sandbox'ında hayatta kalmak için savaş, bir ev ve bir krallık inşa et ve düşmanlarının üzerinde egemenlik kur. Conan Exiles hem yerel tek oyunculu hem de sürekli çok oyunculu modda deneyimlenebilir.
Antik harabeleri, yeni yaratıkları, güneşte kavrulan kumsalları ve dev ormanları ile devasa Isle of Siptah'ı keşfet.
The Maelstrom, adanın merkezinde şiddetle esen ve dış boşluktan yaratıklar getiren devasa bir fırtınadır. Yeni ve değerli bir kaynağı ele geçirmek için bu fırtınaya meydan oku.
Yasaklı büyü, Tower of Siptah'tan yayılıyor ve beraberinde insanları ve diğer yaratıkları getiriyor. Adanın tek thrall kaynağı olan dalgalar herkesin gözdesi.