CONTROL Resonant
Udforsk et fordrejet Manhattan på randen af et overnaturlig kollaps i dette nervepirrende action-rollespil. Brug Dylan Fadens ekstraordinære kræfter, mens han kæmper for menneskehedens overlevelse i mødet med en virkelighedsforvandlende kosmisk trussel.
Efter at have været indespærret i flere år af Federal Bureau of Control (FBC) har Dylan Fadens tidligere fangevogtere sendt ham ud midt i en overnaturlig krise.
Dylan har fået til opgave at bekæmpe et mystisk kosmisk væsen, der har ændret vores virkelighed, og han bliver nødt til at bruge sine nyfundne kræfter på at tage kampen op mod de mange farer, der truer med at overvælde Manhattan.
Slut dig til Dylan i denne opfølger til det prisvindende CONTROL, og vær med til at udforske en storby, der er blevet invaderet af den fordærvede og kaotiske Hiss, den invasive mikroorganisme Mold og en række andre forskruede, overnaturlige trusler.
Mens han prøver at udløse det fulde potentiale af sine overnaturlige evner, opsøger Dylan sin søster, FBC-direktør Jesse Faden. Han vil gerne forstå og inddæmme de farer, der har spredt sig uden for Oldest House, og som er ved at rive vores verden i stykker.
Mød nye og velkendte ansigter på en rejse fyldt med både farer og muligheder, mens byen bliver forvandlet af en gudelignende kraft.
Kanalisér Dylans fortid for at forstå hans nutid. Brug de kræfter, han må lære at mestre, og træf vigtige beslutninger for at forme og manifestere hans evner.
Udforsk et omfattende progressionssystem for at få Dylan til at tilpasse sig farerne omkring ham. Skab vigtige forbindelser for at bevare Dylans menneskelighed, mens han udvikler sig fra forsøgsrotte til overnaturligt supervåben.
Gå i direkte clinch med konstant foranderlige væsner, mens du bruger omgivelser, elementevner og den rå kraft fra Dylans formskiftende nærkampsvåben Aberrant.