CONTROL Resonant Deluxe Edition
Charged with combating a mysterious cosmic entity as it alters fundamental aspects of our reality, Dylan must harness his new-found powers to take the fight to the myriad threats overwhelming Manhattan.
Explore multiple areas of a ravaged Manhattan in an expansive, unfamiliar, and exciting world.