CONTROL Resonant
Buy CONTROL Resonant on Epic Games Store and get the Dylan Faden Outfit in Fortnite as a gift-with-purchase.Po wielu latach spędzonych przez Dylana Fadena w odosobnieniu w mocy Federalnego Biura Kontroli (FBK) jego dawni porywacze włączają go do akcji w obliczu kryzysu związanego ze zjawiskami paranormalnymi.
Mając za zadanie walkę z tajemniczą istotą z kosmosu, która zmienia fundamentalne zasady naszej rzeczywistości, Dylan musi opanować swoje nowo odkryte moce i wykorzystać je w walce z niezliczonymi zagrożeniami, które zawisły nad Manhattanem.
Dołącz do Dylana w sequelu obsypanej nagrodami gry CONTROL i eksploruj rozległe połacie miasta nękanego niszczącym wpływem siejącego chaos Syku, a także inwazyjnego mikroorganizmu zwanego Pleśnią oraz innych nadnaturalnych zagrożeń.
Aby opanować pełnię nadprzyrodzonych zdolności, Dylan będzie także musiał odszukać swoją siostrę, Jesse Faden, dyrektorkę FBK, jeśli zechce zrozumieć i opanować zagrożenia, które wymknęły się spod kontroli Najstarszej Siedziby, by zniszczyć nasz świat.
Napotkaj znane i nowe twarze na drodze najeżonej niebezpieczeństwami, ale też mnóstwem możliwości pojawiających się wraz ze zmieniającym się obliczem miasta i rzeczywistością kształtowaną na nowo zrządzeniami boskiej siły.
Wykorzystaj przeżycia Dylana z przeszłości, aby zrozumieć jego teraźniejszość. Odkryj źródło mocy, którą musi opanować i podejmuj decyzje kształtujące przejawy i rozwój jego zdolności.
Poznawaj rozległy system progresji i decyduj, jak Dylan adaptuje się w obliczu coraz to nowych zagrożeń. Buduj relacje, które pomogą Dylanowi w walce o zachowanie człowieczeństwa, gdy będzie ewoluował, z dawnego obiektu badań stając się paranaturalną superbronią.
Stawiaj czoła nieustannie ewoluującym zagrożeniom, wykorzystując otoczenie, zdolności związane z żywiołami oraz bezwzględną moc morfującej broni Dylana do walki wręcz – Aberratora.