CONTROL Resonant Deluxe Edition
Przemierzaj spaczony Manhattan na krawędzi paranaturalnego unicestwienia w emocjonującej przygodowej grze akcji RPG. Uwolnij nadprzyrodzone moce Dylana Fadena, który walczy o swoje człowieczeństwo i przetrwanie ludzkości z deformującym rzeczywistość zagrożeniem z kosmosu.