Rewind the Past, Control the Future - Traverse the sprawling city of Zaun as Ekko, a young inventor with a device to manipulate time, in this story-driven action platformer.
CONVERGENCE: A League Of Legends Story is a story-driven, single-player 2D action platformer featuring dynamic combat and unique exploration opportunities thanks to Ekko’s ability to travel through space and time. Rewind your actions to learn from your mistakes and outsmart each new enemy. Will it be enough to save Zaun’s future?
After Ekko witnesses the collapse of the Poingdestre Spire, he and his friends must work together to keep the city safe. But as danger looms and secrets come to light, Ekko realizes he can’t trust anyone—even himself.
Run, leap, and slide your way through the streets of Zaun. Encounter champions, face down enemies, and locate never-before-seen sides of the Undercity.
Encounter League of Legends champions like you’ve never seen them before. Unlock new abilities and face rivals in a series of explosive battles to learn who’s with you, and who’s against you.