CONV/RGENCE: A League of Legends Story to fabularna gra platformowa 2D dla jednego gracza, która pozwala na dynamiczną walkę i wyjątkową eksplorację świata dzięki zdolności Ekko do podróżowania w czasie i przestrzeni. Cofaj swoje działania, ucz się na błędach i przechytrz każdego napotkanego wroga. Przyszłość Zaun jest w twoich rękach.
Po tym jak Ekko doświadcza na własne oczy upadku Wieży Poingdestre'ów, on i jego przyjaciele muszą współpracować, aby zapewnić miastu bezpieczeństwo. Ale gdy widmo zagrożenia wisi w powietrzu, a tajemnic przybywa, chłopiec zdaje sobie sprawę, że nie może ufać nikomu… nawet sobie.
Biegaj, skacz i ślizgaj się po ulicach Zaun. Spotkaj bohaterów, staw czoła wrogom i odkryj nieznane wcześniej zakątki Miasta pod Miastem.
Poznaj bohaterów League of Legends od strony, od której jeszcze nigdy ich nie widziano. Odblokuj nowe umiejętności i staw czoła rywalom w serii wybuchowych pojedynków, aby dowiedzieć się, kto jest z tobą, a kto przeciwko tobie.