CONV/RGENCE: A League of Legends Story, Ekko'nun zaman ve mekânda gezinebilme yeteneği sayesinde dinamik çatışmalar ve özgün keşif olanakları sunan hikâye temelli, tek oyunculu ve 2 boyutlu bir aksiyon-platform oyunu. Eylemlerini geri sar, hatalarından ders çıkar ve düşmanlarını zekânla alt et. Zaun'un geleceğini kurtarabilecek misin?
Poingdestre Kulesi'nin yıkılışına şahit olan Ekko, Zaun'u korumak için arkadaşlarıyla omuz omuza vermeli. Ancak tehlike arttıkça ve sırlar açığa çıktıkça Ekko kendisi dahil hiç kimseye güvenemeyeceğinin farkına varıyor.
Zaun'un sokaklarında koş, atla ve kay. Şampiyonlarla karşılaş, düşmanlarla yüzleş ve altşehrin hiç görülmemiş yerlerini keşfet.
League of Legends şampiyonlarının daha önce hiç görmediğin halleriyle karşı karşıya gel. Yeni yeteneklerin kilidini açarak bol aksiyonlu bir dizi savaşta düşmanlarına meydan oku ve kimin dostun, kimin düşmanın olduğunu öğren.