Cook Serve Forever
Chop, stir, and sauté your way through this massive new adventure from the makers of the million selling "Cook, Serve, Delicious!" series!
Chop, stir, and sauté your way through the bustling solarpunk city of Helianthus as Nori Kaga, a food cart chef aspiring to make it big like her role model, the Culinary Queen, Chef Rhubarb.