Core Często zadawane pytania
Core to nieskończone uniwersum gier i światów do eksplorowania, stworzonych przez globalną społeczność twórców gier. To wyjątkowo łatwy w obsłudze zestaw narzędzi do budowy gier oraz platforma społecznościowa dla graczy w jednym. Bez względu na to, czy poszukujesz zaskakującego podejścia do strzelanek, RPG-ów lub gier towarzyskich, chcesz odkrywać ogromne, spektakularne światy ze znajomymi lub podarować światu własną, szaloną grę, Core to Twój portal do multiwersum. Platforma Core była dostępna w fazie publicznych testów alfa od marca 2020 roku aż do swojej premiery w ramach wczesnego dostępu w Epic Games Store w kwietniu 2021 roku. W tym czasie jej funkcje oraz zawartość znacznie się rozrosły dzięki regularnym aktualizacjom, ponad 60 000 stworzonych gier oraz 200 nowym lub aktualizowanym grom dodawanym każdego dnia.
Wczesny dostęp może mieć różne znaczenie dla różnych deweloperów i wydawców. Dla Core oznacza on kontynuację wprowadzania dużych i małych poprawek funkcjonalności każdego miesiąca, podczas gdy platforma pozostaje w pełni grywalna dla użytkowników. Na platformie Core możesz tworzyć i grać absolutnie za darmo, dlatego nie ma powodu, aby nie wypróbować jej już teraz.
Na ten moment jest dostępna wyłącznie na PC, ale możemy rozważyć rozszerzenie jej na inne platformy i urządzenia w przyszłości. Platforma Core jest oficjalnie obsługiwana przez Windows 10. Wielu użytkownikom udało się jednak uruchomić ją na systemie Mac za pośrednictwem Boot Camp. Należy pamiętać, że dział wsparcia może pomóc wyłącznie w kwestiach związanych z działaniem platformy na Windows 10.
Obecnie Core pozwala deweloperom tworzyć gry i światy, które obsługują do 16 graczy. Centrum dowodzenia — Core World — pozwala na 32 graczy. Rozważamy również możliwość zwiększenia liczby graczy dla gier i światów dostępnych na Core.
Core rozszerzył się o technologię blockchain, która odblokowuje sposoby tworzenia, eksploracji i zabawy z treściami z kolekcji NFT we wciągającym, bogatym świecie wirtualnym.
Możesz połączyć swój portfel MetaMask z kontem Core, co umożliwia Core przeglądanie NFT zawartych w Twoim portfelu. Łącząc swój portfel, możesz tworzyć spersonalizowane doświadczenia, pokazywać swoje NFT na awatarze i ustawić jeden z nich jako zdjęcie profilowe.