Coreborn
A social survival game set in the open world of Ultracore. Build, grow and defend your town. Survive the elements and Sorgoth’s onslaught. Cooperate as you go on adventures to loot, gather resources, and make history. All of it together with friends old and new.
Embark on a fun Survival Adventure: Step into the expansive world of Tormentosia, where long-standing tensions between various races have led to unending conflict. The situation reached a fever pitch when Sorgoth the Devourer invaded, causing near-total destruction. In a last-ditch effort to save what remains, the six remaining kingdoms united their power and resources to create groundbreaking new technology - the Ultracore.
But don't be deceived, as darkness seeps into the edges of the seemingly safe lands. Your generation inherited this world. You're all Coreborn. Your goal? Reclaim. Rebuild. Restore.
Coreborn-1ppl4
Claim the Land as Your Own: Build your own towns to create a thriving home for yourself and your friends. Repel evil forces, defend your town against Sorgoth’s minions, and never let your guard down. Learn a variety of professions and skills, ride unique mounts, and master combat in the open world. Become an important and valued member of your community, or play solo or with a chosen group of friends on private servers, official realms, or your very own local session.
Get Ready for Challenging Adventures: Cooperate with other adventurers in PvE online play to reclaim the land from Sorgoth’s forces or embark on solo adventures. Gather loot to create new armor and weapons, constantly progressing your character, gear, and settlements. The strongest will survive to take on the land's many challenges, including exciting adventures with valuable prizes!
Gather Resources and Build Up Your Defenses: Gathering resources is key to survival in Coreborn. Utilize hundreds of individual recipes and build structures to withstand endless waves of Sorgoth’s minions. Gather with friends to yield even higher resources and rewards.
Coreborn-1ya09
Cooperate With Players All Over the World: Join public servers and meet players from around the globe. Trade items, gather resources, find new companions for adventures, or simply enjoy their company during seasonal events and festivities.
Uncover the Lore of Tormentosia: The more you explore, the more you’ll uncover about this diverse land. Discover quests, hidden lore sites with special enemies and resources, and piece together the history of Tormentosia.
Experience our very own adventure in Coreborn: Nations of the Ultracore. Dive into a world where collaboration, creativity, and exploration reign supreme. Whether you seek a chill survival game or thrilling cooperative play, Coreborn has something for every adventurer. Are you ready to reclaim, rebuild, and restore?